تزیین بالکن با ریسه

تزیین بالکن با ریسه

Table of Contents

در این مقاله از سایت طراحی بالکن آپارتمان، به بررسی موضوع تزیین بالکن با ریسه خواهیم پرداخت.

امروزه مبحث تزیین، دغدغه بسیاری از افراد می باشد.

زیرا انجام تزیینات در محیط منزل، محیط کاری یا هر محیط مورد استفاده، می تواند مزایای متعددی داشته باشد که از جمله آن، زیبایی محیط منزل، افزایش ارزش و اعتبار محیط مورد استفاده، افزایش روحیه و … می باشد. یکی از مکان هایی که امروزه از آن استفاده زیادی می شود، بالکن می باشد.

بالکن به محیطی از منزل گفته می شود که در بیرون محوطه منزل قرار دارد و با گسترش زندگی شهرنشینی و احداث ساختمان ها و منازل مسکونی پر طبقه، استفاده از بالکن بسیار زیاد شده و مورد محبوب همه افراد می باشد.

تزیین نمودن چنین مکانی می تواند باعث افزایش زیبایی منزل و همچنین باعث ایجاد حس آرامش شود. یکی از بهترین روش های تزیین بالکن، تزیین بالکن با ریسه می باشد که انواع مختلفی دارد. ما در این مقاله قصد داریم به صورت دقیق به بررسی این موضوع بپردازیم.

اما در ابتدا به تعاریفی از بالکن و کاربردهای آن خواهیم پرداخت و در نهایت به بررسی تزیین بالکن و نحوه تزیین بالکن با ریسه، خواهیم پرداخت.

همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع مدل های تزیینی بالکن و مشاهده انواع آن به سایت پارس آرک به نشانی www.parsarc.org مراجعه نمایید. در حال حاضر پارس آرک، معتبرترین شرکت در این زمینه به حساب می آید.

قبل از مطالعه این مقاله، اگر بالکن شما سنتی است حتما صفحه مربوط به طراحی بالکن سنتی را ببنید.

همچنین اگر بالکن شما کوچک است، صفحه طراحی بالکن های کوچک را ببنید.

ما در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

بالکن چیست؟

ویژگی های یک بالکن چیست؟

کاربرد بالکن ساختمان چیست؟

لزوم وجود بالکن خانه ها چیست؟

ریسه های تزیینی چیست؟

کاربرد ریسه تزیینی چیست؟

معرفی انواع ریسه تزیینی

تزیین بالکن با ریسه چگونه است؟

نکات مهم در تزیین بالکن با ریسه

نتیجه گیری

 

بالکن چیست؟

بالکن چیست؟
بالکن چیست؟

همان طور که در ابتدای مقاله گفته شد، با افزایش زندگی شهر نشینی و افزایش جمعیت در شهرها، استفاده از ساختمان و آپارتمان های طبقه دار بسیار گسترش یافته و اکثر محیط های زندگی و محیط های کاری، تشکیل شده از انواع ساختمان های بلند می باشد

و به همین دلیل یکی از مهمترین مناطقی که در ساختمان مورد استفاده عموم قرار می گیرد، بالکن می باشد و به همین دلیل اهمیت استفاده از این محیط از درجه بسیار بالایی می باشد.

بالکن یک ساختمان از اجزای ساختمان محسوب می شود و در فضای بیرونی ساختمان قرار دارد. یعنی بالکن هیچ گونه جایی در فضای داخلی نخواهد داشت و به همین دلیل استفاده از آن به عنوان یک محیط فضای باز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

شاید در ذهن برخی از افراد خطور کند که بالکن همان ایوان یا تراس می باشد. اما لازم به ذکر که است ماهیت بالکن با ایوان و تراس تفاوت دارد که ما قصد داریم به طور تخصصی به مبحث بالکن و تزیینات آن بپردازیم. در مورد نحوه استفاده از بالکن و تفاوت های آن می توانید به سایت پارس آرک مراجعه نمایید.

بالکن یک ساختمان دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد که می تواند کاربرد فراوانی در زمینه های مختلف داشته باشد و در انجام تزیینات آن موثر باشد. ما در موارد زیر به بررسی ویژگی های بالکن خواهیم پرداخت. پس بهتر است در ادامه همراه ما باشید.

ویژگی های یک بالکن چیست؟

ویژگی های یک بالکن چیست؟
ویژگی های یک بالکن چیست؟
  • بالکن یک ساختمان دارای فضایی سقف دار می باشد.
  • بالکن باید حداقل از یک طرف به فضای بیرون مشرف باشد.
  • طراحی و ایجاد بالکن بیشتر در طبقات بالا اجرا خواهد شد که نوع طراحی آن بستگی به معماران و طراحی کنندگان آن دارد.
  • یک بالکن در نهایت می تواند از سه طرف رو به بیرون باشد.
  • بالکن جزو اجزای مهم یک ساختمان محسوب می شود و به همین دلیل در سند ساختمان جزو مساحت محسوب خواهد شد.
  • بالکن دارای طرح و اشکال مختلفی می باشد که این تفاوت ها بستگی به شرایط بنا خواهد داشت.
  • در طراحی بالکن ها ممکن است از نرده ها و دیوارهای کوتاه تشکیل شده باشد و جزئیات دیگری را نیز داشته باشد.
  • بعضی بالکن ها توسط شیشه های شفاف و یا مات پوشانده و بسته می شوند.
  • در برخی از بالکن ها ممکن است از شیشه های صاف یا مات استفاده شود که این امر بستگی به عوامل مختلفی دارد.

کاربرد بالکن ساختمان چیست؟

کاربرد بالکن ساختمان چیست؟
کاربرد بالکن ساختمان چیست؟

همان طور که در ابتدای مقاله گفته شد، بالکن ها یکی از اجزای مهم هر ساختمانی محسوب می گردد و در تمامی ساختمان های مسکونی و تجاری، می تواند ایجاد شود. دلیل به وجود آمدن بالکن در ساختمان ها و کاربرد آن را می توان گفت که مکانی برای استراحت و تجدید قوا نامید.

زیرا همه ما انسان ها در طول روز نیاز به هوای آزاد داریم و گاهی ممکن است آن قدر مشغول فعالیت های روزمره شویم که برای استراحت نیاز به چنین مکانی خواهیم داشت.

پس می توان گفت که مهمترین کاربرد بالکن یک ساختمان، انجام استراحت و استفاده از هوای آزاد باشد.

حال اگر در بالکن تزیینات مختلفی انجام شود، می تواند باعث افزایش روحیه و حس آرامش در فرد شود که از جمله این تزیینات، تزیین بالکن با ریسه می باشد. شما می توانید برای مشاهده انواع تزیینات بالکن و نحوه استفاده از آن، به سایت پارس آرک مراجعه نمایید.

لزوم وجود بالکن خانه ها چیست؟

لزوم وجود بالکن خانه ها چیست؟
لزوم وجود بالکن خانه ها چیست؟

وجود یک فضایی به نام بالکن می تواند بسیار مفید و ثمر بخش باشد. در بیشتر خانه هایی که مساحت بیشتری دارند، مانند خانه های ویلایی، از بالکن ها و تراس های بسیار بزرگی بهره می برند و عملا طراحان ساختمانی، می توانند با دست بازتری اقدام به ایجاد چنین فضایی نمایند.

علاوه بر این، در اکثر ساختمان ها، بالکن طراحی می شود و جزء جدا نشدنی یک ساختمان محسوب می شود و نبود آن باعث می شود که فرد احساس کند که در محیط زندگی یا کاری خود، نواقصی وجود دارد.

بر خلاف این گفته ها، برخی از افراد دارای افکاری نادرست در مورد بالکن می باشند. برخی از افراد از بالکن به عنوان انباری استفاده می کنند. با این که در اکثر ساختمان ها، فضایی جداگانه برای انباری ایجاد می شود، اما بسیاری از افراد از بالکن به عنوان انباری استفاده می کنند.

در صورتی که لزوم وجود یک بالکن در محیط ساختمانی، این است که این محیط برای استراحت و استفاده از هوای آزاد تعبیه شده است.

استفاده درست از یک محیط ساختمانی از جمله بالکن یک ساختمان

استفاده درست از یک محیط ساختمانی از جمله بالکن یک ساختمان، می تواند باعث جذاب تر شدن محیط زندگی یا کاری شما شود و در بهتر شدن روحیه فرد بسیار موثر است.

پس نباید فراموش کرد که هر یک از اجزای ساختمان، کاربردهای مخصوص به خود را دارد و مهمترین کاربرد بالکن ساختمان نیز، استفاده از آن به منظور استراحت و ایجاد حس آرامش برای خود است.

سایت پارس آرک می تواند در مورد نحوه استفاده درست و صحیح از اجزای ساختمانی، راهنمایی های لازم را انجام دهد.

حال که در مورد بالکن و نحوه استفاده آن و کاربردهای آن مباحثی را ارائه کردیم، نوبت به آن رسیده که در مورد تزیینات بالکن مباحثی را ارائه نماییم که یکی از مهمترین ابزاری که در تزیین بالکن استفاده می شود، ریسه های تزیینی می باشد که ما در ادامه مطلب به انواع آن خواهیم پرداخت و در نهایت به بررسی تزیین بالکن با ریسه می پردازیم.

ریسه های تزیینی چیست؟

ریسه های تزیینی چیست؟
ریسه های تزیینی چیست؟

استفاده از نورپردازی و انواع مدل های نورپردازی در تزیینات مکان های مختلف، بسیار حائز اهمیت می باشد. این تزیینات می تواند علاوه بر محیط های عمومی که برای برگزاری مراسم و جشن ها استفاده می شود، در محیط های منزل یا حتی کاری، مورد استفاده قرار گیرد.

یکی از بهترین ابزاری که در تزیینات نورپردازی استفاده می شود، استفاده از ریسه های تزیینی می باشد که دارای انواع مختلفی می باشد. ریسه های تزیینی را می توان در متراژهای مختلف تهیه کرد و در مکان های مختلف مورد استفاده قرار داد.

ریسه های تزیینی جنبه تزیینی و زیبایی دارند و با توجه به کاربردهای آن در مکان های مختلف، مورد استفاده قرار می گیرد. بیشترین نقاطی که از ریسه های تزیینی استفاده می شود، در محیط های داخلی ساختمان و در نقاطی مانند بالکن و تراس می باشد که ما در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

کاربرد ریسه تزیینی

کاربرد ریسه تزیینی
کاربرد ریسه تزیینی

ریسه های تزیینی دارای کاربردهای فراوانی می باشند و در هر مکانی قابل استفاده است. به دلیل نوع طراحی و ساختی که در آن صورت گرفته، قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند، به طوری که می توان در مکان ها و محل هایی که امکان استفاده از نورپردازی های دیگری وجود ندارد، از ریسه های تزیینی استفاده کرد.

با استفاده از این ریسه ها می توان طرح ها و شکل های مختلفی را در مکان های مختلف به وجود آورد و اقدام به نورپردازی خلاقانه و هنرمندانه نمود. ریسه ها انواع مختلفی دارند و دارای کاربردهای متنوعی می باشند. بیشترین کاربرد ریسه های تزیینی مربوط به تزیین بالکن با ریسه می باشد.

در گذشته، ریسه های تزیینی به شکل لامپ های بزرگ بودند که در مراسم ها و مهمانی های بزرگ استفاده می شد.

اما امروزه با پیشرفت ابزار آلات تولیدی، ریسه ها در اندازه ها و شکل های متنوعی ساخته می شود که می تواند علاوه بر اشغال فضای بسیار کم، نورپردازی فوق العاده ای را به افراد ارائه دهد. شدت نور ریسه های تزیینی متفاوت است و میزان تابش نور آن بستگی به نوع ریسه و نوع استفاده آن خواهد داشت.

خاصیت انعطاف پذیری ریسه ها باعث شده که در تمامی مکان ها از آن استفاده شود و فضای بسیار کمی را اشغال نماید.

شما می توانید برای مشاهده انواع ریسه های تزیینی و نوع استفاده از آن و همچنین مدل های مختلف استفاده شده در تزیینات مختلف از جمله تزیین بالکن با ریسه، به سایت پارس آرک به نشانی www.parsarc.org مراجعه نمایید.

معرفی انواع ریسه تزیینی

معرفی انواع ریسه تزیینی
معرفی انواع ریسه تزیینی

ریسه های تزیینی دارای مدل های مختلفی می باشند که با توجه به نوع ساخت و نحوه طراحی آن و کاربردهایی که از آن خواهد شد، دسته بندی می شوند.

بسیاری از ریسه های تزیینی خاصیت ضد آب دارند و در مقابل شرایط مختلف آب و هوایی بسیار مقاوم هستند. ما در موارد زیر به بررسی انواع ریسه های تزیینی خواهیم پرداخت و در نهایت برای تزیین بالکن با ریسه، مطالب مهمی را اشاره خواهیم کرد.

ریسه شلنگی یا ال ای دی

ریسه شلنگی یا ال ای دی
ریسه شلنگی یا ال ای دی

یکی از انواع ریسه هایی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، ریسه های شلنگی می باشد. ریسه های شلنگی، فضای بسیار کمی را اشغال می کند و در عین حال از نور خوبی برخوردار است.

بیشترین کاربرد ریسه های شلنگی در مکان هایی می باشد که فضای بسیار کمی دارد و هیچ گونه منبع نوری خاصی در آنجا تعبیه نشده است. ریسه های شلنگی از تعداد زیادی لامپ های LED ساخته شده است که ماندگاری نسبتا خوبی نیز دارند.

از این ریسه در مناطقی مانند کناف سقف، ویترین فروشگاه ها، پلکان، قفسه ها، مکان هایی مانند رستوران و کافی شاپ و گاهی در بالکن ها هم استفاده می شود. ریسه های شلنگی توسط کنترل از راه دور می تواند قابل کنترل باشد و شدت و ضعف نور و همچنین نوع تابش نور را توسط آن تنظیم کرد.

ریسه سوزنی

ریسه های سوزنی از انواع ریسه های تزیینی می باشد که جزو ارزان ترین ریسه های موجود در بازار می باشد. در این نوع از ریسه ها به ازای هر یک متر از شلنگ آن، 3 عدد لامپ ال ای دی قرار دارد که دارای نور بسیار بالایی می باشد.

میزان متراژی که تولید می شود تا نزدیک 1000 متر هم خواهد رسید و هیچ گونه محدودیتی در متراژ مورد استفاده در مکان ها وجود نخواهد داشت.

برق مورد استفاده در ریسه های سوزنی، برق 220 ولت شهری می باشد و نیازی به هیچ باتری یا منبع تغذیه شارژی نخواهد داشت که این مورد یک مزیت محسوب خواهد شد. ریسه های سوزنی دارای مقاومت بالایی در مقابل آب و باران می باشد و می تواند در فضاهای بیرونی به راحتی استفاده شود.

ریسه های سوزنی دارای مصرف برق کم و بهینه می باشند و در رنگ های متنوعی تولید خواهد شد که بستگی به خلاقیت و نوع استفاده آن می توان رنگ های مختلفی از آن را تهیه نمود.

از لحاظ ماندگاری و دوام ریسه های سوزنی، می توان نمره ای قابل قبول به آن ارائه داد و دوام بسیار خوبی در مقابل شرایط مختلف جوی دارد. از نقاط ضعف ریسه های سوزنی می توان به حالت متوالی بودن آن اشاره کرد.

یعنی در صورت از کار افتادن یکی از لامپ های ال ای دی، ممکن است تعدادی دیگر از آن به صورت پشت هم از کار بیفتد. همچنین در مقابل نوسانات برقی، مقاومت بسیار کمی دارد و ممکن است دچار سوختگی و از کار افتادن شود.

ریسه SMD

یکی از جدیدترین انواع ریسه های تزیینی، ریسه های SMD می باشد که به جای لامپ ال ای دی از لامپ SMD استفاده می شود که از لحاظ قدرت نوردهی و تابش، بسیار بالاتر از لامپ ال ای دی خواهد بود. این نوع از ریسه های تزیینی که اتفاقا در تزیین بالکن با ریسه استفاده می شود، دارای متراژ مختلف می باشد که می توان با توجه به اندازه محیط، اقدام به برش آن نمود.

مقدار برق مصرف در ریسه های SMD بسیار اندک می باشد و بین 5 تا 12 ولت، برق مصرف خواهد کرد که یک نقطه قوت در مصرف انرژی محسوب می شود.

یکی دیگر از نقاط قوت این نوع از ریسه ها این است که می توان در صورت سوختن یکی از لامپ ها، اقدام به تعویض آن نمود و نیازی به تعویض کلی ریسه نخواهد بود. در سایت پارس آرک می توانید انواع مدل های استفاده شده در بسیاری از مکان ها را با ریسه های SMD مشاهده نمایید.

ریسه پرده‌ای

یکی دیگر از انواع ریسه های تزیینی که جذابیت و زیبایی خاصی دارد، ریسه پرده ای می باشد که می توان در قسمت های مختلف یک پرده آویزان کرد تا جلوه و رنگ زیبایی را در قسمت قرار داده شده ایجاد نماید. ریسه های پرده ای از متفاوت ترین نوع ریسه های تزیینی می باشد.

در موارد بالا در مورد انواع ریسه های تزیینی، توضیحاتی اشاره شد که می تواند در بخش های مختلف استفاده شود و جلوه زیبایی را به رخ افراد بکشد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع ریسه ها و کاربردهای تزیینی آن و مشاهده انواع مدل های تزیین بالکن با ریسه، به سایت پارس آرک به نشانی www.parsarc.org مراجعه نمایید.

تزیین بالکن با ریسه

تزیین بالکن با ریسه
تزیین بالکن با ریسه

همان طور که در بخش ابتدایی مقاله در مورد بالکن گفته شد، این قسمت از اجزای ساختمان، می تواند در بسیاری از مهمانی های کوچک و خانوادگی و دورهمی های دوستانه مورد استفاده قرار گیرد و به عنوان بخش جذاب یک محیط ساختمانی مورد استفاده های مختلف قرار گرفته شود.

تزیین نمودن بالکن یکی از راه های افزایش جذابیت در این قسمت از ساختمان می باشد که می تواند در بسیاری از موارد مختلف مورد استفاده قرار گیرد. به همین دلیل باید گفت که اولین هدف در مورد نوع تزیین بالکن، این است که بیشترین هدف استفاده از فضای بالکن چه چیزی می باشد.

استفاده از ریسه های تزیینی برای تزئین بالکن می تواند برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. زیرا ریسه های تزیینی قابلیت استفاده در همه فضاها و مکان ها را خواهد داشت و می تواند جنبه زیبایی و حتی تشریفاتی نیز داشته باشد.

به عنوان مثال اگر کسی قصد دارد از بالکن برای مهمانی و جشن کوچک استفاده کند، می تواند از ریسه های تزیینی رنگی استفاده کند. یا اگر کسی قصد دارد از بالکن برای برگزاری یک جلسه مهم کاری استفاده کند، می تواند از ریسه های تک رنگ استفاده نماید.

استفاده از ریسه های تزیینی به منظور تزیین بالکن می تواند فضای دلپذیر و زیبا در اختیار مخاطبان قرار دهد

استفاده از ریسه های تزیینی به منظور تزیین بالکن می تواند فضای دلپذیر و زیبا در اختیار مخاطبان قرار دهد و در زمانی که افراد برای صرف شام استفاده می کنند، می توانند از لذت بردن در چنین مکانی لذت ببرند.

همچنین تزیین بالکن با ریسه و نورانی نمودن بالکن توسط این ریسه ها می تواند به زیبایی دیگر قسمت های خانه اضافه کند و حتی می توان از بالکن به عنوان بخشی از اجزای داخلی خانه برای برگزاری مهمانی ها استفاده کرد.

در تزیین بالکن به وسیله ریسه ها می توان از طرح های مختلفی نیز استفاده کرد که در ابتدا باید مشخص شود که از فضای بالکن چه استفاده ای قرار است بشود.

ریسه های تزیینی امروزه به اشکال مختلفی تولید می شود که می تواند جنبه زیبایی دو چندانی را به محیط اضافه کند و علاوه بر نورانی نمودن محیط بالکن، می تواند اشکال مختلفی را به این ناحیه اضافه کرد.

ما در ادامه مقاله، به بررسی تزیین بالکن با ریسه در مدل های مختلف خواهیم پرداخت. همچنین شما می توانید برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع ریسه های تزیینی و استفاده آن در بالکن، به سایت پارس آرک مراجعه نمایید.

تزیین بالکن با ریسه سوزنی

یکی از مقرون به صرفه ترین انواع ریسه های تزیینی که می توان در طراحی و تزیین محیط بالکن از آن استفاده نمود، ریسه های سوزنی می باشد که در ابعاد و اندازه های مختلفی می توان اقدام به تهیه کردن نمود.

ریسه های سوزنی دارای تنوع رنگی بسیار بالایی می باشند و به همین دلیل، کاربرد فراوانی در تزیین محیط هایی مانند بالکن دارند و جزو پرفروش ترین ها محسوب می شود.

به دلیل مصرف برق پایینی که دارند، جزو ارزان قیمت ترین ریسه های تزیینی در بالکن مورد استفاده می گیرد. استفاده از ریسه های سوزنی می تواند جلوه بسیار زیبایی را به محیط بالکن اضافه نماید.

تزیین بالکن با ریسه های تزیینی برای تزیین فانوس

یکی از روش هایی که می توان محیط بالکن را به شکل سنتی تزیین نمود، استفاده از فانوس های چراغ دار می باشد که می توان با استفاده از ریسه های تزیینی مختلفی، ابتدا اقدام به تزیین فانوس نمود

و سپس چندین فانوس را در جاهای مختلف محیط بالکن قرار داد و یک محیط سنتی و در عین حال بسیار خلاقانه و زیبا به وجود آورد. مزیت استفاده از این روش این است که فانوس هایی که با ریسه ها تزیین شده اند، می توانند نور بیشتری را به محیط بالکن اضافه نمایند.

تزیین بالکن با استفاده از ریسه های چراغ دار ستاره

تزیین بالکن با استفاده از ریسه های چراغ دار ستاره
تزیین بالکن با استفاده از ریسه های چراغ دار ستاره

امروزه استفاده از ریسه های تزیینی که اشکال مختلفی دارند، بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد که از این طریق می توان فضای نورانی زیبایی را به محیط بالکن اضافه نمود.

از ریسه هایی که به شکل ستاره هستند، می توان در هنگام شب استفاده کرد که می تواند یک فضای آرامش بخشی را به فرد القا کند و از محیط بالکن در شب لذت کافی را برد.

همچنین از ریسه های ستاره دار در تزیین بالکن می توان برای زیبایی محیط داخلی خانه استفاده کرد و جنبه زیبایی خاصی را به محیط داخلی ساختمان اضافه خواهد کرد. در سایت پارس آرک شما می توانید انواع طرح و مدل های مختلف بالکن های تزیین شده با ریسه های ستاره دار را مشاهده نمایید.

تزیین بالکن با استفاده از ریسه های تزیینی استفاده شده در دور گیاهان

تزیین بالکن با استفاده از ریسه های تزیینی استفاده شده در دور گیاهان
تزیین بالکن با استفاده از ریسه های تزیینی استفاده شده در دور گیاهان

شاید یکی از زیباترین طراحی هایی که می توان در تزیین بالکن با ریسه استفاده کرد، استفاده از ریسه های تزیینی دور گیاهان و گل ها می باشد که می تواند فضای دلپذیر و زیبایی را در اختیار افراد قرار دهد. در نحوه تزیین گیاهان به وسیله ریسه های نوری، باید دقت کافی در نظر گرفته شود تا به گیاهان آسیبی وارد نشود.

استفاده گیاهان در محیط بالکن می تواند باعث فضایی آرامش بخش برای افراد شود. حال اگر با ریسه های نوری تزیین شود، می تواند زیبایی دو چندانی را به محیط بالکن اضافه نماید.

تزیین بالکن به وسیله ریسه های تزیینی قلب

تزیین بالکن به وسیله ریسه های تزیینی قلب
تزیین بالکن به وسیله ریسه های تزیینی قلب

یکی از انواع ریسه های تزیینی که می توان به صورت اختصاصی سفارش داد و تهیه نمود، ریسه هایی به شکل قلب می باشد که می تواند محیطی رمانتیک را برای افراد ایجاد نماید و در فضاهایی مانند بالکن مورد استفاده قرار گیرد.

استفاده از ریسه های تزیینی به شکل قلب در محیط هایی مانند بالکن می تواند انتخابی هوشمندانه و خلاقانه باشد که در کمتر جایی می توان چنین تزییناتی را مشاهده کرد. شما می توانید برای سفارش ریسه تزیینی به شکل قلب یا اشکال دیگر، با مشاورین سایت پارس آرک در ارتباط باشید.

تزیین بالکن با ریسه های تزئینی مفتولی

یکی از بادوام ترین و مقاوم ترین انواع ریسه های تزیینی که می توان در محیط هایی ماند بالکن از آن استفاده کرد، ریسه های تزیینی مفتولی می باشد که از عمر و کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند.

به همین دلیل است که امروز از ریسه های مفتولی بیشتر از ریسه های سوزنی استفاده می شود و در مقابل شرایط مختلف آب و هوایی بسیار مقاوم است.

ریسه های مفتولی در مقابل آب بسیار مقاوم می باشند و به همین دلیل علاوه بر تزیین بالکن می تواند در محیط های روباز هم استفاده کرد. ریسه های مفتولی در متراژهای مختلف و با رنگ بندی های متنوع تولید می شود که می توان بر اساس نیاز خود برای تزیین بالکن با ریسه، آن را تهیه کرد.

تزیین بالکن با استفاده از ریسه های تزئینی دانه برف

تزیین بالکن با استفاده از ریسه های تزئینی دانه برف
تزیین بالکن با استفاده از ریسه های تزئینی دانه برف

گاهی می توان در فصل هایی ماند فصل زمستان از ریسه های تزیینی سفارشی استفاده کرد که به طرح برف موجود می باشد. شما می توانید در تزیین بالکن با ریسه های برفی شکل، اقدام به تزیین و زیباسازی محیط بالکن خود نمایید و در شب های زمستان با حضور در بالکن خود از زیبایی های زمستان لذت کافی ببرید.

استفاده از ریسه های برفی در محیط بالکن می تواند خلاقانه و زیبا باشد و می توان در آن محیط، اقدام به تهیه عکس های متنوع و هنری نمود.

نکات مهم در تزیین بالکن با ریسه

نکات مهم در تزیین بالکن با ریسه
نکات مهم در تزیین بالکن با ریسه

قبل از انجام هر کاری برای تزیین محیط هایی مانند بالکن، باید از منبع تغذیه و منبع تامین برق بالکن مطمئن شوید تا بتوانید برای نورپردازی بهتر از آن استفاده کنید. همچنین قبل از مشخص کردن مکان نصب ریسه ها، از طول ریسه و نوع لامپی که قرار است استفاده شود مطمئن شوید و بررسی های لازم را انجام دهید.

اندازه گیری دقیق و درست برای تهیه متراژ مناسب ریسه ها به منظور تزیین بالکن، بسیار مهم می باشد و از خرید اضافه تر یا کمتر از حد اندازه گیری شده خودداری کنید، زیرا از زیبایی های محیط تزیین شده کاسته خواهد شد. شما می توانید با یک اندازه گیری تخمینی، اقدام به تهیه ریسه تزیینی به متراژ مناسب نمایید.

استفاده از ریسه های تزیینی با برند و مارک معتبر بسیار الزامی می باشد و از تهیه ریسه هایی که ساخت شرکت های متفرقه می باشند، خودداری کنید. یکی از بهترین منابع خرید انواع ریسه های تزیینی، سایت پارس آرک به نشانی parsarc.org می باشد که می تواند مشاوره و راهنمایی های لازم را برای خرید ریسه های تزیینی در اختیار افراد قرار دهد.

مقاومت بالا در برابر سرما و گرما

ریسه های تزیینی و لامپ های ریسه ای که در تزیین بالکن استفاده می شوند، باید مقاومت بالایی در برابر سرما و گرما و مقاومت بالایی در برابر آب داشته باشند. زیرا محیط بالکن یک محیط بیرون از ساختمان می باشد که باید از ریسه هایی استفاده کرد که از دوام بالایی برخوردار باشد. همچنین در هنگام تهیه ریسه های تزیینی بهتر است از ریسه هایی استفاده کنید که مصرف برق کمتری دارند که ریسه هایی با لامپ ال ای دی از بهترین انتخاب ها می باشد.

در اجرای تزیین بالکن با ریسه می توانید از ایده های خلاقانه ای استفاده کنید. به عنوان مثال در بالکن می توانید از سقف آن برای نصب ریسه های تزیینی استفاده کنید. مثلا می توانید از یک قلاب کمک بگیرید و با نصب آن در سقف بالکن، اقدام به آویزان نمودن ریسه های تزیینی نمایید.

نورپردازی و ایجاد جلوه های نوری در محیط بالکن به مراتب راحت تر از محیط هایی مانند حیاط و … می باشد. به همین دلیل می توان از ایده های خلاقانه و زیبایی نیز بهره گرفت. شما می توانید با مراجعه به سایت پارس آرک، انواع ایده های جذاب و خلاقانه ای را برای طراحی بالکن خود مشاهده کنید.

استفاده از رنگ درست لامپ های ریسه ای در تزیین بالکن با ریسه نمی توان چشم پوشی کرد. زیرا رنگ مورد استفاده شده در فضای بالکن، می تواند حس و حال بهتری را به افراد ارائه دهد.

از آنجایی که محیط بالکن یک محیط با فضای باز محسوب می شود، بهتر است از ریسه هایی استفاده شود که رنگ لامپ ال ای دی آنان زرد باشد تا بتواند فضا را بیشتر و بهتر نورانی کند و همچنین باعث زیبایی هر چه بیشتر در شب شود.

استفاده از گیاهان و درختچه های کوچک

استفاده از گیاهان و درختچه های کوچک در تزیین بالکن به همراه ریسه می تواند جلوه زیباتری را به محیط بالکن ارائه دهد. به همین دلیل بهتر است از تمامی اجزا و وسایل محیط خود برای تزیین بالکن با ریسه استفاده نمایید.

مورد آخر این که در مورد میزان هزینه ای که می توان برای تزیین بالکن با ریسه انجام داد، این است که نیازی نیست که برای نورپردازی هزینه های سنگینی را انجام دهید و اقدام به طراحی های پیچیده نمایید.

مزیت ریسه های تزیینی این است که شما می توانید با صرف هزینه ای بسیار اندک و مقرون به صرفه، اقدام به اجرای تزیینات خلاقانه و زیبا نمایید و در عین حال از زیبایی های آن لذت ببرید.

صرف خلاقیت و نوآوری در طراحی محیط هایی مانند بالکن می تواند بسیار در زیبایی محیط خانه شما موثر باشد. شما می توانید از سایت پارس آرک برای طراحی بالکن خود با ریسه با صرف هزینه اندک کمک بگیرید.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

ما در این مقاله توانستیم به بررسی دقیق محیط بالکن و کاربرد آن بپردازیم و در مورد یکی از مهمترین و رایج ترین انواع تزیینات محیط بالکن یعنی تزیین بالکن با ریسه، مباحث مهمی را اشاره کنیم.

در زندگی امروزه و گسترش زندگی آپارتمان نشینی، نمی توان از محیط هایی مانند بالکن به سادگی گذشت. به همین دلیل تزیین نمودن چنین مکانی از محیط ساختمانی می تواند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

یکی از بهترین روش های تزیین محیط بالکن، استفاده از انواع ریسه های تزیینی می باشد که هر کدام از آن ها را می توان بسته به شرایط نیاز و نوع استفاده از آن، تهیه و استفاده نمود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع طرح های تزیینی بالکن به وسیله ریسه و یا سفارش انواع ریسه های تزیینی و استفاده از طرح های آماده، به سایت پارس آرک به نشانی www.parsarc.org مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید