آلاچیق پیش ساخته

آلاچیق پیش ساخته

Table of Contents

در این مقاله به بررسی موضوع آلاچیق پیش ساخته خواهیم پرداخت.

آلاچیق ها نوعی سازه به شمار می آیند که از آن ها به عنوان سایه بان استفاده می شود. آلاچیق ها به دو شکل سقف باز و سقف گنبدی ساخته می شوند.

در فضاهای باز در حیاط منزل، ویلاها، باغچه ها، باغ ها، سواحل دریا، جنگل ها، روف گاردن، فضای سبز پارک ها و … از آلاچیق استفاده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی، ساخت، اجرا و … انواع آلاچیق، می توانید به سایت پارس آرک مراجعه نمایید. شرکت پارس آرک، در حال حاضر از معتبرترین منابع در این زمینه محسوب می شود.

عناوین مقاله:

آلاچیق چیست؟

آلاچیق پیش ساخته

انواع آلاچیق

اهمیت آلاچیق پیش ساخته چوبی

ساخت آلاچیق پیش ساخته

آلاچیق پیش ساخته فلزی

آلاچیق پارس آرک

مزایای آلاچیق پیش ساخته

استفاده از آلاچیق پیش ساخته

کیفیت آلاچیق پیش ساخته

مزایای خرید از مجموعه پارس آرک

 

آلاچیق چیست؟

آلاچیق یک واژه ترکمنی است و در زبان فارسی در سال های گذشته به آن کلاه فرنگی و طارم می گفتند. نظرهای مختلفی در مورد این که آلاچیق به کدام کشور مربوط می شود، وجود دارد اما تعداد زیادی از متخصصان، ترکمن ها را سازنده اولیه آلاچیق می دانند.

وجود یک آلاچیق در حیاط یا باغ علاوه بر این که فضای زیبایی را ایجاد می کند، می تواند مکان مناسبی برای برگزاری دورهمی ها و مهمانی ها و شب نشینی ها باشند. استفاده از آلاچیق در روف گاردن ها فضای بسیار دلنشینی را ایجاد می کند.

امروزه استفاده از آلاچیق بیشتر از قبل افزایش یافته است زیرا به صرفه تر است. در فضای باز برای فروش محصول و ارائه خدمات از آلاچیق استفاده می کنند.

آلاچیق پیش ساخته هزینه کمتری دارد، به همین علت به تازگی استفاده از آن در بین مردم رواج یافته است. به طور کلی آلاچیق ها به دو دسته ساده و پیچیده تقسیم بندی می شوند.

نوع ساده آلاچیق، همان آلاچیق پیش ساخته است. اما آلاچیق های پیچیده را متخصصین ماهر  طراحی می کنند و می سازند. شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین آلاچیق ها را از مجموعه پارس آرک خریداری کنید.

آلاچیق پیش ساخته

آلاچیق پیش ساخته
آلاچیق پیش ساخته

از فلز و چوب و دیگر متریال مقاوم برای ساخت آلاچیق ها استفاده می شود. در حال حاضر آلاچیق هایی که با فلز ساخته می شوند، جزو آلاچیق های مدرن به حساب می آیند.

معمولا برای تکیه گاه آلاچیق از آجر استفاده می شود. ابعاد این سازه را باید با توجه به محیطی که قرار است در آن مورد استفاده قرار بگیرد تعیین کنید. همچنین سلیقه و امکانات مورد نظر  شما تاثیر زیادی در انتخاب اندازه آن دارد. معمولا از گیاهانی مانند یاس در آلاچیق استفاده می شود. استفاده از گیاه روی ستون و یا سقف آلاچیق فضای دلنشینی را ایجاد می کند.

البته دقت کنید که باید از گیاهانی استفاده کنید که با شرایط جوی سازگار هستند. پس از خرید آلاچیق پیش ساخته می توانید از مبلمان آلاچیق کمک بگیرید.

در این صورت زیبایی خاصی به محیط بخشیده می شود. معمولا از آلومینیوم و روکش گالوانیزه و انواع چوب در ساخت مبلمان آلاچیق استفاده می شود.

مراقبت از آلاچیق پیش ساخته نکته قابل توجهی است که نباید از آن غافل شوید

مراقبت از آلاچیق پیش ساخته نکته قابل توجهی است که نباید از آن غافل شوید. به طور مثال اگر آلاچیق شما از جنس پلی کربنات باشد، باید پس از یک تایم مشخصی آن ها را با شوینده های مختلف بشویید.

همچنین باید برگ های درختان را از روی سطح آلاچیق جمع کنید، زیرا اگر آلاچیق شما از جنس چوب باشد، وجود برگ درخت روی آن سبب پوسیدگی می شود.

همچنین زمانی که از آلاچیق چوبی استفاده می کنید، باید آن را با رنگ هایی که در برابر اشعه UV  مقاوم هستند، رنگ کنید. بهتر است آلاچیق ها با ماده ضد خوردگی برای فلز و چوب پوشش داده شود تا در اثر تابش نور خورشید و بارش برف و باران، آسیبی به آن وارد نشود.

انواع آلاچیق

انواع آلاچیق
انواع آلاچیق

آلاچیق پیش ساخته و به طور کلی همه آلاچیق ها در شکل های مختلفی مانند مثلث، مدور، مستطیل، مربع، شش ضلعی و هشت ضلعی تولید می شوند. در ادامه با انواع آلاچیق ها آشنا می شویم.

آلاچیق چوبی:

معمولا از این نوع آلاچیق در باغچه ها و باغ ها و سواحل دریا و جنگل ها استفاده می شود. آلاچیق های چوبی را معمولا از جنس کاج و سرو می سازند.

کاج مقاومت بسیار بالایی دارد و سرو، چوب سبکی است و به همین علت از آن ها استفاده می شود.

همچنین می توان از چسب ها و یا محلول های مخصوص چوب استفاده کرد تا مقاومت آن افزایش پیدا کند و درصد احتمال پوسیدگی تا حد زیادی کاهش پیدا کند. آلاچیق پیش ساخته چوبی تنوع بسیار بالایی در پایه و سقف و تزئینات بدنه و دیوارها دارد.

در برخی از مناطق مانند ساحل که رطوبت هوا زیاد است، آلاچیق ها با چوب هایی که در برابر رطوبت مقاومت بیشتری دارند، ساخته می شوند.

همچنین می توان در این نواحی از لایه های پلاستیکی برای آلاچیق ها استفاده کرد. در مناطق خشک برای جلوگیری از حمله حشرات موذی از چوب های خاصی استفاده می شود.

به طور مثال چوب ترمو وود و چوب های اشباع شده از این نوع هستند. دقت کنید که چگونگی نصب این نوع آلاچیق ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است

و اگر مراحل نصب به درستی انجام نشود، طول عمر آلاچیق کاهش پیدا می کند. شما می توانید بهترین آلاچیق ها را از مجموعه پارس آرک خریداری کنید.

استفاده از آلاچیق پیش ساخته چوبی مزایای زیادی دارد:

طول عمر بالایی دارند.

با محیط زیست سازگار هستند.

ساخت آن ها به آسانی انجام می شوند.

آلاچیق های فلزی:

آلاچیق های فلزی:
آلاچیق های فلزی:

قطعا شما هم در پارک ها آلاچیق های فلزی را دیده اید. این نوع آلاچیق ها به سرعت مونتاژ می شوند و اگر در ساخت آن ها از رنگ های مقاوم استفاده شود، ماندگاری و دوام بیشتری پیدا می کنند.

آلاچیق های فلزی هر چقدر سنگین تر باشند، قیمت بالاتری خواهند داشت زیرا این مسئله به این معنا است که از فلز بیشتری برای ساخت آن ها استفاده شده است.

آلاچیق پیش ساخته فلزی مزیت های زیر را دارد:

  • نسبت به آلاچیق های چوبی انعطاف بیشتری دارند.
  • دارای وزن کمتری هستند.
  • از مقاومت بسیار خوبی برخوردار هستند.
  • قیمت کمتری دارند.
  • بازیافت پذیر هستند.

آلاچیق های سیمانی:

آلاچیق های سیمانی:
آلاچیق های سیمانی:

مهم ترین ویژگی آلاچیق های سیمانی این است که استحکام بسیار بالایی دارند. این نوع آلاچیق ها انتخاب مناسبی برای مناطق جنگلی و کوهستانی هستند.

آلاچیق های مدرن:

این نوع آلاچیق ها تلفیقی از طراحی جدید و قدیم هستند. مواد اولیه این آلاچیق ها با توجه به این که در چه مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرند، انتخاب می شوند.

آلاچیق های مدرن به علت این که ترکیبی هستند، مورد پسند مشتریان قرار می گیرند و از نظر آن ها جذاب هستند. در این نوع آلاچیق ها می توان از امکاناتی مانند کباب پز، تاب، میز، باربیکیو و نیمکت استفاده کرد.

آلاچیق های پارچه ای:

آلاچیق های پارچه ای نوع دیگری از آلاچیق ها هستند که معمولا در باغ تالارها برای جشن ها و مراسم عروسی از آن ها استفاده می شود. سازه اصلی این آلاچیق فلز و چوب است.

آلاچیق های شیشه ای:

این نوع آلاچیق ها جزو جدیدترین و مدرن ترین آلاچیق ها به شمار می آید و در هر فضایی مورد استفاده قرار می گیرند. برای ساخت این نوع آلاچیق، از شیشه سکوریت استفاده می شود.

معمولا این سازه را با آهن و یا آلومینیوم می سازند. چوب های مقاوم هم می توانند انتخاب مناسبی برای ساخت این نوع آلاچیق باشند.

آلاچیق UPVC:

این نوع آلاچیق اتاق مناسبی برای آفتاب گرفتن است. زیرا دیوار و پنجره های آن از جنس یو پی وی سی هستند و سقف آن شیشه ای است. معمولا از این آلاچیق در اقامتگاه ها و چایخانه ها استفاده می شود.

اهمیت آلاچیق پیش ساخته چوبی

اهمیت آلاچیق پیش ساخته چوبی
اهمیت آلاچیق پیش ساخته چوبی

آلاچیق پیش ساخته، سازه ای بسیار کارآمد است. معمولا انسان در هر مکانی که باشد، نیاز به نشیمنگاه و سایه دارد تا از باد و باران و تابش مستقیم آفتاب در امان باشد.

همان طور که گفتیم، آلاچیق ها به دو دسته آلاچیق پیش ساخته و ساخته شده تقسیم می شوند. آلاچیق ساخته شده نیاز به طراحی دقیق دارد به گونه ای که بتوان به طور دائم از آن، در فضاهای گوناگون استفاده کرد.

این نوع آلاچیق ها را از نوع سیمانی و چوبی می سازند.

آلاچیق پیش ساخته به فضای دائمی نیازی ندارد و بدنه آن ها با رنگ های کوره ای، رنگ می شوند. آلاچیق پیش ساخته معمولا روکشی از برزنت با پرچ پلاستیکی دارد. از این روکش ها در انواع استخرها استفاده می شود.

نصب و جمع آوری آن ها به راحتی و تنها در عرض چند دقیقه انجام می شود. همچنین می توان از این نوع آلاچیق  ها به عنوان پارکینگ سیار استفاده کرد. در واقع در این صورت با هزینه بسیار کمتری یک پارکینگ ایجاد کرده اید.

خرید آلاچیق پیش ساخته مزایای زیادی دارد

خرید آلاچیق پیش ساخته مزایای زیادی دارد. به طور مثال این نوع آلاچیق ها پرتابل و قابل حمل هستند.

همچنین در مقایسه با کارایی متنوعی که دارند، دارای  قیمت بسیار ارزانی هم هستند. معمولا می توان آن ها را تنها در عرض 5 دقیقه نصب کرد. جمع کردن آن ها هم به همین سرعت انجام می شود.

پس از جمع کردن، فضای کوچکی را اشغال می کنند. نکته مهم در مورد آلاچیق پیش ساخته این است که اگر خراب شوند، به راحتی می توان آن ها را تعمیر نمود.

همچنین ممکن است پس از مدتی سقف آن ها خراب و پوسیده شود که در این صورت جای هیچ نگرانی نیست و می توان سقف آلاچیق را تعویض کرد. نکته مهم دیگر در مورد آلاچیق پیش ساخته، تنوع بالای آن است.

یعنی این نوع آلاچیق را می توان در شکل های مختلفی ساخت. آلاچیق های پیش ساخته به علت نوع ساختاری که دارند، نسبت به آلاچیق ساخته شده مقاومت کمتری در  برابر باد و بارش سنگین باران دارند.

همچنین این نوع آلاچیق ها هیچ محدودیتی برای اندازه و ابعاد ندارند. یعنی در هر ابعاد و اندازه ای که بخواهید، می توانید از این آلاچیق ها استفاده کنید.

در واقع آلاچیق پیش ساخته به نوعی شبیه سازه های چادری است و برای استحکام بیشتر آن از تک ستون های مرکزی و کابل ها استفاده می شود. برای زیباتر شدن آن ها می توان از پرده های پارچه  ای و حصیری استفاده کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با کارشناسان سایت پارس آرک در ارتباط باشید.

ساخت آلاچیق پیش ساخته

ساخت آلاچیق پیش ساخته
ساخت آلاچیق پیش ساخته

برای ساخت آلاچیق، معمولا باید 20 مرحله طی شود که همه آن ها به وقت و هزینه زیادی نیاز دارند.

به همین علت افرادی که به آلاچیق نیاز دارند و با کمبود وقت مواجه هستند و نمی توانند برای خرید این سازه خیلی هزینه کنند، از آلاچیق پیش ساخته استفاده می کنند.

در واقع با استفاده از این آلاچیق ها نگرانی شما در مورد هزینه و تایم برطرف می شود. آلاچیق های آماده به صورت پیش ساخته هستند و تنها به نصب نیاز دارند.

زمانی که فرآیند ثبت سفارش را انجام می دهید، تنها چند روز بعد می توانید آن را تحویل بگیرید. از آنجایی که این آلاچیق ها تنوع بالایی در طرح و ابعاد دارند، می توانند مشتریان زیادی را به خود جذب کنند.

در مقیاس صنعتی با تعداد بالا تولید می شود

نکته مهم دیگری که در مورد آلاچیق پیش ساخته وجود دارد، این است که در مقیاس صنعتی با تعداد بالا تولید می شود و همین مسئله سبب کاهش قیمت آن ها شده است.

برای نصب این آلاچیق ها به پایه نیاز دارید. معمولا پایه ها از جنس بتن هستند.

اما همیشه این گونه نیست و معمولا برای آلاچیق های پیش ساخته چوبی از پایه چوبی استفاده می شود. پایه آلاچیق چوبی پیش ساخته به شکل مربع و یا مستطیل و یا دایره ساخته می شود.

البته پایه باید به اندازه ای بزرگ باشد تا بتواند به خوبی کل منطقه را محافظت کند.

محصولات چوبی در شرایط آب و هوایی مختلف، مقاومت های متنوعی از خود نشان می دهند. با توجه به این مسئله، تغییراتی روی چوب ها ایجاد می نشود. یکی از این تغییرات، مقاوم سازی حرارتی چوب است.

در واقع با به کارگیری تکنولوژی می توان چوب ها را حرارت دهی کرد.

در این صورت در برابر رطوبت و نفوذ حشرات ایمن خواهند شد و طول عمر آن ها افزایش می یابد. قیمت آلاچیق پیش ساخته به متریال مورد استفاده و ابعاد و اندازه آن بستگی دارد.

امروزه می توان به کمک آلاچیق های پیش ساخته با قیمت مناسب فضای بسیار خوبی با توجه به شرایط آب و هوایی برای تفریح ایجاد کرد.

یکی از بهترین محصولاتی که توسط  مجموعه پارس آرک به فروش می رسد، آلاچیق چوبی پیش ساخته است.

آلاچیق پیش ساخته فلزی

آلاچیق پیش ساخته فلزی
آلاچیق پیش ساخته فلزی

آلاچیق پیش ساخته فلزی یک سازه بسیار لوکس و جذاب به شمار می آید که دارای دوام و استحکام قابل قبول و کیفیت مناسبی هم هست.

اگر قصد خرید آلاچیق فلزی پیش ساخته را دارید، می توانید با خیال راحت این کار را انجام دهید و از انتخاب خود مطمئن باشید.

در این نوع آلاچیق ها، ستون و کل ساختار فلزی است و به همین علت مقاومت بسیار زیادی دارد.

معمولا آلاچیق پیش ساخته فلزی از زیبایی قابل توجهی برخوردار است و به آسانی دچار آسیب نمی شود.

ستون های این  آلاچیق را ضد زنگ طراحی می کنند و در هر شرایط آب و هوایی می توان از آن ها استفاده نمود.

پارچه هایی که برای آلاچیق پیش ساخته فلزی مورد استفاده قرار می گیرند، معمولا برزنتی هستند.

این پارچه ها ضد آب طراحی می شوند تا در صورت بارش باران مشکلی ایجاد نشود. مزیت این پارچه ها این است که به راحتی باز و بسته می شوند و استفاده از آن ها به آسانی انجام می شود.

آلاچیق پیش ساخته فلزی علاوه بر زیبایی، مقاومت زیادی هم دارد و به همین علت تا حد زیادی مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

با خرید این آلاچیق ها از مجموعه پارس آرک ، محصول با کیفیت را خریداری کرده و قیمت مناسبی را نیز پرداخت خواهید کرد.

آلاچیق پارس آرک

آلاچیق پارس آرک
آلاچیق پارس آرک

آلاچیق ها می توانند تاثیر زیادی روی فضا و دکور یک محیط بگذارند. از زمانی که علاقه مردم به ایجاد روف گاردن افزایش پیدا کرده است، میزان فروش آلاچیق ها هم بیشتر شده است.

زمانی که در فضای باز از آلاچیق استفاده می کنید، می توانید ساعات بسیار خوشی در کنار خانواده تان سپری کنید. حتی این مکان می تواند مکان مناسبی برای برخی از قرارهای کاری شما که خیلی رسمی نيستند، باشند.

دقت کنید که برای انتخاب آلاچیق پیش ساخته صرفا نباید به زیبایی آن توجه کنید. در واقع مهم ترین مسئله، توجه به آب و هوا و شرایط جوی است.

امروزه معمولا آلاچیق ها برای پشت بام و حیاط خریداری می شوند و از آنجایی که آلاچیق های پیش ساخته نصب راحت تری دارند، ترجیح مشتریان به خرید این نوع آلاچیق است.

با در نظر گرفتن فضا و نوع استفاده خود می توانید با کمترین قیمت آلاچیق مورد نظر خود را از مجموعه پارس آرک خریداری کنید.

هزینه

مورد بعدی که باید برای خرید آلاچیق به آن توجه کنید، هزینه است. برای خرید آلاچیق پیش ساخته نگران هزینه ها نباشید. زیرا همان طور که گفتیم، این نوع آلاچیق ها هزینه بسیار مناسبی دارند.

مجموعه پارس آرک برای رفاه حال مشتریان خود آلاچیق  های پیش ساخته بسیار متنوعی را به فروش می رساند.

به همین علت شما می توانید به راحتی و با توجه به نیاز و سلیقه ای که دارید، یکی از این آلاچیق ها را انتخاب کنید. همچنین نیازی به نگرانی در مورد استحکام آلاچیق ها نیست.

زیرا مجموعه پارس آرک، بهترین و با کیفیت ترین آلاچیق ها را به فروش می رساند.

آلاچیق فلزی پیش ساخته در مدت زمان بسیار کوتاهی آماده می شود. از این رو می تواند انتخاب مناسبی برای افرادی که وقت کافی در اختیار ندارند، باشد.

مزایای آلاچیق پیش ساخته

مزایای آلاچیق پیش ساخته
مزایای آلاچیق پیش ساخته

امروزه استفاده از محصولات پیش ساخته تا حد زیادی افزایش یافته است. در حال حاضر ما شاهد پیشرفت خانه های پیش ساخته هستیم. به طور کلی سازه های پیش ساخته روز به روز در حال پیشرفت هستند.

آلاچیق پیش ساخته هم در بین مشتریان طرفداران بیشتری پیدا کرده است.

اما علت رواج پیدا کردن محصولات پیش ساخته چیست؟ چرا ترجیح مشتریان استفاده از آلاچیق پیش ساخته است؟ اکنون با مزایای استفاده از این نوع آلاچیق ها آشنا می شویم.

جلوگیری از اتلاف وقت:

جلوگیری از اتلاف وقت:
جلوگیری از اتلاف وقت:

همان طور که گفتیم، چند روز بعد از سفارش آلاچیق های پیش ساخته می توانید آن ها را تحویل بگیرید.

صرفه جویی در زمان نصب و ساخت:

اگر قصد استفاده از آلاچیق ساخته شده را داشته باشید، باید ابتدا با متخصصین این کار مشورت کنید و با توجه به نظرات آن ها، نوع و اندازه و دیگر مشخصات آلاچیق را تعیین کنید.

سپس باید مصالح مورد نیاز را خریداری کنید و فرآیند ساخت آلاچیق را به افراد مربوطه بسپارید و چند روز یا چند هفته صبر کنید که ساخت آلاچیق به اتمام برسد.

اما با خرید آلاچیق پیش ساخته، با چنین مشکلاتی روبرو نمی شوید. زمانی که از این نوع آلاچیق استفاده کنید، می توانید ظرف مدت چند دقیقه آلاچیق را نصب کنید.

جلوگیری از انتقال کارگران به محل ساخت و ساز:

همان طور که در مورد قبل گفتیم، باید ساخت آلاچیق را به افراد مربوطه بسپارید.

انتقال و جا به جایی کارگران یکی از مشکلات ساخت آلاچیق است. در صورتی که با استفاده از آلاچیق پیش ساخته، هیچ نیازی به جا به جایی کارگران و مهندسان نیست.

کاهش میزان کالری که در محل ساخت آلاچیق انجام می شود:

اگر قصد ساخت آلاچیق را داشته باشید، در محل ساخت آن باید کارهای زیادی از جمله جا به جایی مصالح و هماهنگی نیروهای مشغول به کار و … انجام شود که همه این کارها دردسرهای مخصوص به خودش را دارد.

اما در صورت استفاده از آلاچیق های پیش ساخته، چنین مسائلی وجود ندارند و شما می توانید با خرید از مجموعه پارس آرک و مشاوره با کارشناسان مجرب سایت پارس آرک، بهترین آلاچیق ها را خریداری کنید.

قابلیت استفاده مجدد از بعضی از سازه ها:

قابلیت استفاده مجدد از بعضی از سازه ها:
قابلیت استفاده مجدد از بعضی از سازه ها:

زمانی که از سازه های پیش ساخته استفاده می کنید، می توانید آن ها را مجدد و در مکان های دیگری مورد استفاده قرار دهید.

کاهش اثرات محیط و آب و هوا در فرایند ساخت:

زمانی که از آلاچیق پیش ساخته استفاده می کنید، تمامی فرایندهای مربوط به ساخت سازه در کارخانه انجام می شود. به همین علت عوامل محیطی هیچ تاثیری روی انجام کار ندارند.

اما اگر قصد ساخت آلاچیق را داشته باشید، عواملی مانند گرمای طاقت فرسا و یا سرمای بیش از اندازه روند کار را متوقف می کنند و در نهایت ساخت سازه دیرتر انجام می شود.

افزایش ایمنی در طول ساخت سازه:

همان طور که می دانید، هنگام ساخت و ساز ساختمان ها همواره امکان به خطر افتادن افراد مشغول به کار وجود دارد. اما اگر از آلاچیق های پیش ساخته استفاده شود، چنین مشکلاتی پیش نمی آید.

سازگاری با محیط:

زمانی که در محیطی ساخت و ساز انجام می شود، آن محیط تحت تاثیر قرار می گیرد. همه ما سر و صداهایی ناشی از ساخت یک ساختمان را شنیده ایم. چنین مسئله ای می تواند آرامش افرادی که در نزدیکی محل مورد نظر سکونت دارند را بر هم بزند.

علاوه بر آلودگی صوتی، ما با آلودگی محیط هم مواجه هستیم.

انتقال مصالح و استفاده از آن ها، محیط اطراف محل مورد نظر را آلوده می کند و این مسئله می تواند مشکلات زیادی به وجود بیاورد. اما در صورت استفاده از آلاچیق پیش ساخته، با چنین مشکلاتی روبرو نخواهیم بود.

صرفه جویی در مصرف سوخت و آلودگی هوا:

صرفه جویی در مصرف سوخت و آلودگی هوا:
صرفه جویی در مصرف سوخت و آلودگی هوا:

برای ساخت یک آلاچیق، رفت و آمد زیادی به محل مورد نظر انجام می شود و این مسئله سبب مصرف بیشتر سوخت و در نهایت افزایش آلودگی هوا می شود. اما زمانی که از آلاچیق پیش ساخته استفاده کنید، نیازی به این رفت و آمدها نیست.

دقت و کیفیت بیشتر:

زمانی که یک آلاچیق به طور پیش ساخته و در داخل کارخانه تولید می شود، برای ساخت آن دقت بیشتری به کار برده می شود. به همین علت محصول نهایی کیفیت بالاتری نسبت به آلاچیقی که در محیط تولید می شود، دارد.

استفاده از آلاچیق پیش ساخته

استفاده از آلاچیق پیش ساخته
استفاده از آلاچیق پیش ساخته

همان طور که گفتیم، به طور کلی استفاده از سازه های پیش ساخته نسبت به قبل با استقبال بیشتری مواجه شده است.

از آنجایی که این سازه ها وزن کمتری دارند و با سرعت بیشتری تولید می شوند، افراد تمایل دارند که به کمک آن ها نیاز خود را برطرف کنند.

در واقع این سازه ها باید دارای ابعاد استانداردی باشند که حمل و نقل آن ها به آسانی قابل انجام باشد. سازه های پیش ساخته را در کارخانه ها و به کمک تکنولوژی روز دنیا می سازند.

آلاچیق پیش ساخته هم مانند دیگر سازه های پیش ساخته در کارخانه ها تولید شده و سپس در محل مورد نظر نصب می شود. امروزه آلاچیق یکی از مهمترین المان های شهری به حساب می آید.

در واقع وجود آلاچیق در زیبا سازی فضای شهری و پارک ها و بوستان ها تاثیر زیادی دارد. برای خرید آلاچیق پیش ساخته باید به یک مجموعه قابل اعتماد مراجعه کنید تا بتوانید سازه با کیفیتی را خریداری کنید.

مجموعه پارس آرک بهترین آلاچیق های پیش ساخته را به مشتریان خود ارائه می کند

مجموعه پارس آرک بهترین آلاچیق های پیش ساخته را به مشتریان خود ارائه می کند. زمانی که قصد طراحی فضای بیرونی و فضای سبز را داریم، می توانیم از المان های مختلفی کمک بگیریم. این المان ها عبارتند از:

آب نما، مبلمان بیرونی، انواع مختلفی از گیاهان، باربیکیو و …  اما آلاچیق مهم تر از همه موارد گفته شده است.

زیرا با وجود آن یک سرپناه بسیار خوبی در محیط ایجاد می شود که علاوه بر کاربرد بسیار زیادی که دارد، می تواند تا حد بسیار زیادی به زیبایی محیط بیفزاید.

لازمه خرید یک آلاچیق پیش ساخته خوب این است که آن را از مجموعه مناسبی خریداری کنید. با انتخاب مجموعه پارس آرک می توانید با خیال راحت آلاچیق مورد نظر خود را خریداری کنید.

کیفیت آلاچیق پیش ساخته

کیفیت آلاچیق پیش ساخته
کیفیت آلاچیق پیش ساخته

متریال هایی که برای ساخت آلاچیق پیش ساخته به کار گرفته می شوند، تاثیر مستقیمی روی کیفیت نهایی آن ها دارند. اگر از فلز برای ساخت آلاچیق استفاده می شود، حتما باید رنگ های اپوکسی به کار گرفته شوند تا به خوبی فلز کاور شود.

بخش بسیار مهم یک آلاچیق، سقف آن است. با توجه به نوع طراحی سقف آلاچیق، برای ساخت آن از متریال های مختلفی استفاده می شود.

به طور مثال اگر سقف شیبدار باشد، باید آهن کشی انجام شود تا سقف به درستی ساخته شود. همچنین اگر سقف شیبدار نبود، باید در قسمت های سر پوشیده از فلاشینگ استفاده کرد. برای بخش های نیمه باز هم باید از ترمووود استفاده شود.

قسمت مهم بعدی آلاچیق ها دیواره ها هستند. البته برخی از آلاچیق ها هیچ دیواری ندارند و یا برخی دیگر فقط در بعضی از قسمت ها دیوار دارند. به طور کلی دیوارهای یک آلاچیق باید دارای استحکام مناسبی باشد.

برخی از آلاچیق ها دارای دیوارهای پوشیده شده با گیاهان هستند

برخی از آلاچیق ها دارای دیوارهای پوشیده شده با گیاهان هستند و فضای زیبایی را ایجاد می کنند. به طور کلی نحوه طراحی یک آلاچیق پیش ساخته به سلیقه افراد بستگی دارد.

این نوع آلاچیق ها با توجه به این که پیش ساخته هستند، نصب آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اگر هنگام نصب آلاچیق پیش ساخته طبق اصول پیش نروید و اشتباهی مرتکب شوید، ممکن است مشکلات بزرگی را به وجود بیاورید. همچنین ممکن است با نصب اشتباه آلاچیق پیش ساخته، از مقاومت و استحکام آن کم شود.

به همین علت توصیه می کنیم نصب این نوع آلاچیق ها را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید. در این صورت با مشکلات این چنینی روبرو نخواهید شد.

مزایای خرید از مجموعه پارس آرک

مزایای خرید از مجموعه پارس آرک
مزایای خرید از مجموعه پارس آرک

خرید آلاچیق پیش ساخته از مجموعه پارس آرک، مزیت های زیادی دارد که با آن ها آشنا خواهیم شد.

استحکام بالا:

متریال هایی که برای ساخت آلاچیق های این مجموعه مورد استفاده قرار می گیرند، دارای استحکام مناسبی هستند. در نتیجه طول عمر بالایی دارند.

پایداری و مقاومت:

سازه های تولید شده توسط مجموعه پارس آرک از مقاومت بسیار خوبی برخوردار هستند.

در واقع آن ها در برابر رطوبت و اشعه آفتاب، پایداری خوبی از خود نشان می دهند.

این آلاچیق های پیش ساخته در برابر هوازدگی و ترک و شکاف و همچنین حشرات و قارچ ها و مواد شیمیایی و همچنین آتش مقاومت بسیار خوبی دارند.

زیبایی:

هدف مجموعه پارس آرک این است که سازه هایی تولید کند که در عین مقاوم بودن، از زیبایی قابل قبولی هم برخوردار باشند.

عایق:

با توجه به این که این مجموعه از مصالح با کیفیتی استفاده می کند، سازه های نهایی دارای کیفیت بالایی هستند. به همین علت عایق خوبی برای سرما و گرما به حساب می آیند.

نصب آسان و سریع:

در راستای راحتی و آسایش بیشتر مشتریان، آلاچیق های پیش ساخته به گونه ای طراحی می شوند که نصب آن ها به آسانی انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید