فروش لوازم بام سبز

فروش لوازم بام سبز

Table of Contents

با موضوع فروش لوازم بام سبز در خدمت شما هستیم.

به طور کلی بام های سبز دارای 5 تیپ مختلف در طراحی هستند و اقلامی که برای ساخت آن ها به کار می رود با توجه به جنس و نوع کلا و موارد دیگر تا حدودی مشابه هستند وبا توجه به نوع و جنس کالا قیمت های متقاوتی دارند.

حال سوال اینجا است که برای احداث بام سبز به چه لوازمی احتیاج هست و چگونه می توان این لوازم را خریداری کرد و یا به فروش رساند؟ از جمله لوازمی که برای ساخت یک بام سبز به آن نیاز داریم شامل موارد زیر می باشد:

فروش لوازم بام سبز
فروش لوازم بام سبز

فیلتر خاک

لایه فیلتر خاک که روی لایه نگهدارنده آب  استفاده می شود وظیفه اش ممانعت از نفوذخاک به لایه نگهدارنده آب می باشد و دارای بافت شبکه ای مقاوم و مطمئن دربرابر وزن خاک می باشد، این فیلتر از مسدود شدن مسیرهای آب وگرفتگی لایه زهکش ممانعت به عمل می آورد.

بنابراین لازم است که در انتخاب آن بسیار دقت کرد تا در زمان طولانی مقاومت خود را دربرابر محیط های اسیدی که ریشه ی پوشش گیاهی ایجاد میکند حفظ کند تا خسارتی به سیستم بام سبز وارد نشود.

این لایه با توجه به ضخامت و نوع شرکت سازنده و همچنین مقدار متراژی که مورد استفاده ی خریدار است به قیمت های مختلف در بازار به فروش می رسد.

ویژگی های لایه ی خاک

ضخامت لایه : 3 میلیمتر

ابعاد هر رول : طول 20 متر و عرض 2 متر

متراژ هر رول : 40 مترمربع

متریال : ژئوتکستایل و پلی پروپیلن

لایه نگهدارنده آب

این لایه از پلی پروپیلن به صورت کاسه های مخروطی تولید می شود. زهکش یکی ازمهمترین لایه ها در بام سبز است که در پایین لایه ی فیلترخاک نصب می شود در این صورت آب اضافی ناشی از آبیاری و بارش باران به سمت کفشورها با توجه به شیبی که بام دارد، منتقل می شوند و از آسیب های ناشی از انباشته شدن آب اضافی که باعث می شود وزن زیادی به سازه ی بنا وارد شود ممانعت می کند. و بر اساس متراژ در هر متر مربع به فروش می رسد.

لایه ضدریشه بیتولین

این لایه مانع نفوذ ریشه ها ی گیاهان به  دیگر لایه های زیرین مانند لایه ی عایق کاری و غشاء سقف می شود، بیتولین علاوه بر آن که ضدریشه هست، لایه عایق رطوبتی نیز می باشد.

لایه های ضد آب بیتولین در کارخانه جات مدرن ساخته می شود. برای ساخت بیتولین از قیر با کیفیت و پلیمرها و مسلح کننده استفاده می کنند. قیمت این جنس در بازار با توجه به متراژ و ضخامت متفاوت است.

ویژگی های لایه ی ضد ریشه

ضخامت : 4 میلیمتر

ابعاد هر رول : طول 10 متر و عرض 1 متر

متراژ هر رول : 10 مترمربع

متراژ هرپالت : 230 مترمربع

متریال : بیتومن اصلاح شده و پلی استر

لایه ضدریشه بیتولین
لایه ضدریشه بیتولین

ژئوتکستایل

لایه ژئوتکستایل را معمولا بر روی عایق رطوبتی تعبیه می کنند و نقش آن علاوه بر حفظ نم و رطوبت , حفاظت از عایق رطوبتی نیز می باشد. ژئوتکستایل به صورت گراژهای 300 کرم، 400 گرم، 500 گرم و 600 گرم تولید می شوند.

و قیمت آن بر خلاف ژئوممبران که به متراژ بستگی دارد، بسته به وزن آن می باشد. و با توجه به شرایط بازار و دلار به قیمت های متفاوتی به فروش می رسد. ضخامت این لایه نیز از 0.5 تا 3 میلیمتر می باشد.

انواع ژئودرین ( زهکش کامپوزیت نواری)

ژئودرین نقش زهکشی و خروج آب را در بام سبز ایفا می کند. بیشترین کاربرد  آن در ساخت محوطه بام سبز، روف گاردن، دیوار حائل،  تراس سبز، باغچه ها و فلاورباکس ها و… می باشد. ژئودرین ها معمولا در نواحی با آب و هوای مرطوب عایق رطوبتی مناسبی هستند و انواع مختلفی  براساس نوع کاربری، ضخامت و ابعاد دارند و متعقبا با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند.

انواع ژئودرین (زهکش های پلیمری) شامل:

ژئودرین های نواری:

این نوع عایق در اندازه های 20 30 40 و 210 سانتی متر تولید می شوند.

زهکش های دیمپل یا شانه تخم مرغی

-ژئودرین های صفحه ای CVF و یا سه بعدی به منظور زهکشی بام سبز و تراس سبز به کار گرفته می شوند.این زهکش ها نسبت به خوردگی دربرابر مواد باز، اسیدی، مواد نفتی و قیر مقاوم می مقاوم می باشند.

زهکش های دیمپل یا شانه تخم مرغی
زهکش های دیمپل یا شانه تخم مرغی

ورقهای pvc جهت ایزولاسیون بام سبز

فروش انواع ژئو ممبران های PVC – LLDPE – HDPE

فروش انواع ژئوممبران های PVC – ایزولاسیون گودهای ساختمانی – ایزولاسیون بام سبز بر اساس جنس و نوع شرکت به قیمت های متفاوتی در بازار به قروش می رسند.

ویژگی‌های متفاوت این محصول، قیمت مناسب و نصب آسان، سبب شده ورق ژئوممبران پی وی سی (PVC) در کاربردهاي مختلف مورد استفاده قرار گیرد.و علاوه بر آن شاهد جایگزینی آن، با ایزوگام و عایق‌های رطوبتی سنتی قیرگونی درایزولاسیون بام سبز هستیم. قیمت ورق ژئوممبران بر طبق متر مربع تعیین میشود.

قیمت هر متر مربع این ورق با ضخامت 1 میلی متر بر اساس مقداری که به کارخانه سفارش می دهید متفاوت می شود. پر کاربردترین نوع این عایق دارای قطر 5.1 میلی متر است، که قیمت آن بر اساس جنس و کیفیت متریالی که دارد متفاوت می باشد.

فروش چسب آببندی

چسب آببند کننده و ایزولاسیون جهت عایقکاری استخر، بام سبز و… . با توجه به نوع شرکت تولید کننده بر اساس مقدار لیتری که خریداری می شوند، یه قیمت های متفاوتی به فروش می رسند.

ضد نم نانو مولتیزو

مواد ضد نم و الاستیک نانو مولتیزو را جهت عایقکاری بام های سبز به کار می برند. این محصولات بسیار مقرون به صرفه می باشند و به راحتی اجرا می شوند. معمولا برای ایزولاسیون استخر ها و پشت بام استفاده می شوند. محصولات بیرنگ نانو هم برای روکش کاشی، سرامیک و چوب و… به کار می برند.

نانو مولتیزو اول از همه چیز مانع از جذب رطوبت به داخل می شود. دوم اینکه، دوستدار محیط زیست و طبیعت می باشد و هیچ آسیبی به محیط زیست نمی رساند زیرا حلالشان آب است. استفاده از عایق رطوبتی نانو مولتیزو جایگزین ایزوگام وقیرگونی شده و استفاده از آنها کاملا اقتصادی و به صرفه می باشد.

عایق پودری نانو

عایق رطوبتی برای سطوحی که در مناطق بارانی و مرطوب می باشند،مناسب می باشند.همچنین مقاومت آن در برابر ضربه و سایش بی نظیر است و هنگام خشک شدن ترک بر نمی دارد و نسبت به اشعه ی ماورا بنفش خورشید مقاوم است.

در هر متر مربع می توان از 1.5 تا 2 کیلوگرم از آن را استفاده کرد. این عایق جایگزین خوبی برای ایزوگام و عایق های سنتی دیگر میباشد.

به طور کلی ،هزینه تقریبی عایق های رطوبتی در هر متر مربع بسته به نوع آ ن متغییر است.

عایق پودری نانو
عایق پودری نانو

آلاچیق

آلاچیق ها در بام سبز نقش کلیدی دارند. زیرا فضایی برای استراحت، مهمانی گرفتن و معاشرت می باشند و ساکنین اوقات فراغت خود را در این فضا می گذرانند.

آلاچیق ها از از نظر نوع اجرا به صورت روباز، سرپوشیده یا متصل اجرا می شوند. علاوه بر آن دارای متریال های مختلفی ازجمله چوبی، فلزی، حصیری، آجری و شیشه ای می باشند که همگی موارد ذکر شده باعث می شود تا در بازار به قیمت های متفاوتی به فروش برسند.

آلاچیق
آلاچیق

فلاورباکس

فلاور باکس‌ها امروزه با توجه به کمبود فضای لازم برای ایجاد فضاهای سبز‌ها گزینه بسیار مناسبی برای جایگزینی باغچه‌ها هستند. و بسیاری از بام ها که سازه ی سقف تحمل وزن بالا را ندارند برای طراحی بام سبز از فلاور باکس ها استفاده می کنند. و دارای انواع مختلفی مانند سفالی، جوبی، بتنی، پلاستیکی، فلزی، سنگی، شیشه ای و ترکیبی می باشند و مسلما قیمت های متفاوتی دارند.

فلاورباکس
فلاورباکس

کف پوش

متریال کف پوش های مناسب برای بام های سبز باید ویژگی های خوبی جهت محافظت از کف در برابر اشعه ی خورشید، نوسانات گرمایی، رطوبت و نم و… داشته باشند. ضد لغزش باشند و در برابر کپک و قارچ مقاوم باشند.

انواع کف پوش های مورد استفاده در بام های سبز شامل: کفپوش کامپوزیت چوبی، کاشی های سرامیک، چمن مصنوعی، ترمو وود، چوب پلاستیک و کف پوش های بتنی می باشند. که بر اساس جنس و کیفیت و استحکامی که دارند به قیمت های مختلف در بازار به فروش می رسند.

آب نما

آبنما ها نیز نقش اساسی در طراحی بام های سبز دارند و فضایی برای مکث و ایجاد آرامش هستند. آبنماها براساس سبک طراحی، دارای سبک های طراحی متفاوتی از مدرن تا کلاسیک هستند. انواع آبنما ها بر اساس نوع اجرا شامل:

آبنما ی سنگی یا صخره ای، دیواری، موزیکال، شیشه ای، مدرن، تونلی، کاسه ای و… می باشند. و بر اساس متریال و نوع اجرای آنها به قیمت های مختلفی در بازار قابل خریداری هستند.

آب نما
آب نما

سقف های کشویی

سقف های کشویی نیز از لوازمی هستند که برای بام های سبز به فروش می رسند و طرفداران زیادی پیدا کرده اند . زیرا سبب می شوند تا در تمامی فصول گرم و سرد بتوانیم از فضای پشت بام استفاده کنیم. این سقف ها در مدل های مختلفی به فرو ش می رسند و انواع مختلفی دارند که بر اساس نوع و کارایی که دارند دارای قیمت های متفاوتی می باشند. انواع سقف های کشویی شامل:

سقف های کشویی
سقف های کشویی

سقف متحرک برقی، دستی، شفاف یا رنگی، شیشه ای و … می باشد.

در کل برای فروش لوازم بام سبز به فاکتورهای متفاوتی از جمله متراژه پروژه، کیفیت، استحکام، مرغوبیت کالا، میزان مقاومت آنها در برابر رطوبت، قارچ ها و اشعه ی ماورا بنفش و غیره توجه می کنند و با قیمت های متفاوتی در بازار تولید و عرضه می شوند. بنابراین در انتخاب این لوازم باید دقت لازم را به خرج دهید زیرا انتخاب لوازم نامرغوب، در آینده خسارات جبران ناپذیری را به سقف بام ساختمان وارد می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید